-
דירוג מניות הנפט והגז במאי: חודש שחור ליצחק תשובה ולסקטור כולובזמן שמדדי הדגל בתל אביב שברו שיאים, מדד הנפט והגז איבד יותר מ-10% במאי - ומניה אחת אפילו צנחה בקרוב ל-16%. הסיבה לא מסתתרת בדוחות החברות, אלא הרחק מכאן: בציפייה להסכם בין ארה"ב לאיראן שיפתח מחדש את מיצרי הורמוז. מה זה אומר על מניות האנרגיה בתיק שלכם?


